Selamat Hari Raya Aidilfitri!  

Posted by Xunpheriz in

Selamat Hari Raya Aidilfitri penulis ucapkan kepada seluruh umat Islam. Penulis memohon maaf andai ada tersilap bicara, terlanjur kata, tersalah gurauan dan menyinggung mana-mana pihak yang berkaitan. Maaf zahir dan batin.

Bersyukur sangat-sangat sebab kita tetap dapat mengakhiri Ramadhan dengan melakukan yang terbaik dan kembali kepada fitrah pada bulan Syawal ni. Namun, masih berpeluangkah kita untuk bertemu dengan Ramadhan seterusnya? Mudah-mudahan umur kita dipanjangkan-Nya..

Habis cuti raya, semua orang pun kembali bekerja (dan belajar). Bagi penulis, kuliah masih berbaki 3 minggu lagi sebelum disusuli dengan 1 minggu cuti (study week) dan 3 minggu peperiksaan. Wah, cepatnya masa berlalu!..

Penulis juga kembali mengatur langkah untuk memburu kejayaan pada masa depan dan muhasabah diri. Apa yang masih kurang, diperbaiki. Doakan agar kita sama-sama berjaya di dunia dan akhirat..


Get Hari Raya Graphics Here

0 comments

Post a Comment

Blogger

My Photo
Xunpheriz
Kuala Lumpur, Lembah Pantai, Malaysia
interesting to explore the new thing, like to know more people, more to quiet in more situation, tidy, astronomy student..
View my complete profile