Majalah IM; Sumber maklumat bagi menjana pendapatan online  

Posted by Xunpheriz in

Penulis ingin membuat ulasan mengenai Majalah IM edisi ke-10..Read it below=>

Majalah IM merupakan sebuah majalah online dalam format PDF. Lebih menarik lagi, majalah Internet Marketer (IM) ini berbahasa Melayu, keluaran tempatan dan diberi PERCUMA!

Walaupun percuma, jangan diperlekehkan isinya..Majalah IM diisi dengan maklumat yang sangat berguna mengenai perniagaan internet oleh para usahawan internet yang tidak asing lagi seperti Zamri Nanyan, Smartzul, Galadriel dan ramai lagi..Sekalung ucapan terima kasih kepada setiap penulis kerana sudi berkongsi ilmu secara percuma!

Isi kandungannya sungguh mantap dan susun atur serta rekabentuk grafiknya cukup mengujakan dan menambahkan keseronokkan anda membacanya. Kalau sekalung terima kasih untuk setiap penulis, apa yang layak untuk Team Flarebiz yang menerbitkan majalah ini? Jutaan tahniah kerana berani menongkah arus dan sanggup mengorbankan masa, tenaga dan wang untuk penerbitan majalah ini..

-------------------------------------------------------------------

Bulan Februari 2009, majalah IM mencecah edisi ke-10..

Majalah IM keluaran terkini mengetengahkan isu berkenaan eBay sebagai cerita depan. Tidak kurang menariknya, isu-isu seperti soalan lazim berkaitan perniagaan internet dan perniagaan dalam Islam.

Anda pernah mendengar mengenai eBay? Apa itu? Saya juga tidak tahu awalnya bila membaca banyak blog usahawan internet tempatan dan luar negara..

Tapi, yang lebih penting; adakah anda mengetahui bahawa anda dapat menggunakan auction web ini yang terkenal di seluruh dunia sebagai tempat menjana pendapatan online anda dan memudahkan pembelian @ penjualan anda secara lelong? Malah anda dapat menjual barang anda ke seluruh dunia, bukan pasaran tempatan semata (Ya, seluruh dunia!)..

Saya takkan bagitahu anda dalam blog ini..

Kenali dulu eBay melalui Majalah IM edisi terkini..Terdapat juga info menarik mengenai eBay dalam majalah online ini..

Terdapat kecenderungan baru di kalangan orang ramai untuk membeli secara online. Salah satu laman web lelong yang terkenal dan dipercayai adalah eBay. Namun, setakat mana maklumat anda terjamin dan urus niaga tersebut dipercayai? Ketahui jawapannya melalui tips membeli dengan selamat di eBay oleh saudara Noorizam Shah, seorang Education Specialist Trained by Ebay. Lebih menarik, beliau satu-satunya bangsa Melayu di dunia yang mempunyai pengiktirafan seumpamanya, waktu ini!

Ingin tahu tips-tips tersebut? Download Majalah IM sekarang..Jangan hanya mengikut trend tanpa mengetahui yang terbaik untuk diri anda!

Bagaimana pula untuk menjual di eBay? Mesti ada caranya. Kaedah ini sangat praktikal dan mudah tapi tetap mendatangkan keuntungan kepada anda. Kaji dulu Majalah IM ini untuk lebih untung..

Tunggu! Ada lagi maklumat lain yang sangat berguna untuk anda. Jika anda ingin mempunyai perniagaan internet sendiri serta pelanggan yang setia, bagaimanakah anda dapat menjimatkan masa untuk memaklumkan mereka mengenai sesuatu perkara? Anda akan keletihan menghantar email kepada setiap pelanggan anda jika anda mempunyai 200 pelanggan..Terdapat cara yang lebih mudah dan menjimatkan masa untuk itu..Ya, memang ada. Nak tahu? Baca majalah online ini sendiri..

Pelan perniagaan online pula mendedahkan kepada anda maklumat berkaitan pengurusan perniagaan internet. Ia memang mudah tapi memerlukan perancangan dan tindakan. Saudara Galadriel yang mengulas hal ini telah berkecimpung selama 3 tahun dalam perniagaan dan pemasaran internet.

Majalah IM edisi bulan Feb ni diakhiri dengan konsep perniagaan dalam Islam. Walaupun kaya harta, kita tetap kaya harta. Perniagaan adalah salah satu cabang jihad, bukannya semata-mata untuk mengaut keuntungan..

Jadi, apa tunggu lagi? Selagi anda belum mendapatkannya, anda akan tertanya-tanya mengenai jawapan kepada setiap persoalan di atas..Jangan risau, ia percuma. Anda tak perlu mengeluarkan sesen pun untuk membacanya (kalau ia perlu dibayar, bagitahu saya k?)..Download Majalah IM edisi ke-10 di sini..

1 comments

perlu memeriksa:)

Post a Comment

Blogger

My Photo
Xunpheriz
Kuala Lumpur, Lembah Pantai, Malaysia
interesting to explore the new thing, like to know more people, more to quiet in more situation, tidy, astronomy student..
View my complete profile