Mengapa saya memilih perniagaan ini?  

Posted by Xunpheriz in ,

Terdapat beberapa sebab mengapa saya memilih perniagaan ini. Antaranya ialah:

1) Yuran bulanan yang murah. Ia berlainan dengan perniagaan lain yang memerlukan yuran atau modal yang tinggi.

2) Berpeluang mendapat keuntungan yang berlipat ganda. Hanya mengikut langkah-langkah tertentu, keuntungan yang bakal dijana adalah mengatasi modal yang dikeluarkan.

3) Keuntungan tetap. Keuntungan yang dijana adalah menghampiri garis tetap, iaitu secara berkala atau bulanan. Maintain kata orang.

4) Mudah dijalankan. Hanya menggunakan internet, ia memudahkan kerja kita. Pasif tetapi income tetap masuk.

5) Risiko yang rendah. Berbanding perniagaan lain yang berisiko tinggi, risiko bagi perniagaan ini tidak setinggi perniagaan lain.

6) Antarabangsa. Ia melangkaui sempadan negara, sekaligus meningkatkan lagi peluang keuntungan dan meminimakan risiko kerugian.

7) Method pembayaran dan penerimaan bonus yang mudah. Hanya menggunakan kad debit/kredit atau PayPal, saya dapat menjana income yang berterusan.

Bagi saya sendiri, sudah lama saya mengetahui mengenai peluang ini. Tapi kekurangan wang dan keraguan mengenainya kerana baru mendengarnya, saya abaikan peluang ini seketika.

Namun, ia hadir semula apabila seorang otai IM tempatan menghebahkannya melalui namanya. Promosi yang dilakukan meyakinkan saya bahawa masanya telah tiba untuk saya mengambil serius peluang ini. Justeru, saya telah menyertainya!

Siapakah otai IM tersebut?
Apakah perniagaan yang saya maksudkan?

Untuk ketahuinya, klik sini.

Beri masa kepada diri anda sendiri untuk mengetahui lebih lanjut mengenai peluang ini. Jangan abaikan ia kerana ia mungkin tidak akan hadir lagi selepas ini!

4 comments

Pertama sekali saya ingin mengucapkan tahniah atas penyertaan saudara dalam perniagaan GDI ini.

Untuk berjaya dalam perniagaan ini, mudah sahaja. Tetapkan matlamat dan mempunyai compelling reason (why) anda ingin melakukan perniagaan ini.

Jangan mudah putus asa dan teruskan usaha. Sebarang pertanyaan boleh terus bertanya di forum gdi di http://gdi-team.ning.com

Terima kasih atas sokongan saudara. Moga saudara dapat membantu saya dalam perniagaan GDI ini.

Salam bro,

Hey hey, GDI jugak bro? Haha, saya pun sama gak, under sifu Zamri Nanyan.

Untuk pfurther info pasal GDI nih and strategi promosi ker, motivational stuffs ker, bro boleh check out my blog - http://sayajutawangdi.blogspot.com/ Bro boleh ambik jer stuffs dari situ utk promosi bro, okay?

Salam kejayaan dari saya.

a'ah..sy join under Aqif..baru nak update payment..tengah pokai ni..student lagi katakan..
Thanx bro..

Post a Comment

Blogger

My Photo
Xunpheriz
Kuala Lumpur, Lembah Pantai, Malaysia
interesting to explore the new thing, like to know more people, more to quiet in more situation, tidy, astronomy student..
View my complete profile