Apa gunanya Email Blaster?  

Posted by Xunpheriz in , , , , ,

Menjana wang secara online tidak mudah. Apatah lagi kalau kita nak mempromosikan sesuatu produk atau perkhidmatan kepada orang lain. Menghantar email secara sembarangan kepada orang lain akan dikira spam. Ketika itu, promosi kita akan terus didelete, tanpa dibaca dahulu.

Namun, melanggan autoresponder dan mendapatkan subscriber memerlukan masa dan duit. Kita perlu membayar tiap bulan dan menulis artikel dengan baik, untuk memancing subscriber terus setia dengan kita.

Antara pilihan lain, gunakan Email Blaster. Kita dapat menghantar email kepada ramai orang secara sah. Sekurang-kurangnya 1,000 orang akan menerima dan membuka email kita.

Bagaimana Email Blaster berfungsi?

Email Blaster berfungsi dengan menghantar email kepada ahli-ahlinya. Namun, mereka juga perlu membuka email yang dihantar untuk mendapatkan kredit. Kredit yang terkumpul barulah membolehkan mereka menghantar email kepada ahli-ahli lain.

Pendaftaran adalah percuma tetapi setiap ahli perlu rajin membuka email dan mengklik link yang ada, untuk mendapatkan kredit tersebut. Biarkan selama beberapa saat dan setelah diberitahu bahawa kredit anda telah ditambah, tutuplah tab tersebut.

Kebiasaannya ahli-ahli Email Blaster ini terdiri dari luar negara dan email yang dihantar dalam bahasa Inggeris.

p.s:ada sertai mana-mana Email Blaster?

0 comments

Post a Comment

Blogger

My Photo
Xunpheriz
Kuala Lumpur, Lembah Pantai, Malaysia
interesting to explore the new thing, like to know more people, more to quiet in more situation, tidy, astronomy student..
View my complete profile